Wednesday, February 15, 2006

Les curses are coming!!

Oh my god I can't believe it! Orienteering in the Nederlands!!!

Next sunday I will have my first orienteering competition in the Nederlands!! Em van passar uns mails d'alguns clubs, i ells em van informar de que hi havia una cursa aquest diumenge 19. Vaig parlar amb alguns orientadors d'aquí i vaig aconseguir transport. La gent aquí és moooolt amable i simpática, i sempre está disposada a ajudar-te.

Estic desitjant ja poder veure l'ambientillo orientador a les terres taronjes. Deu ser guapo. Fred, però guapo :P I els terrenys que hi ha per aki, orientering in the no-mountain lands! La montanya més alta té 300 metres crec.

Espero estar bé per al diumenge perquè aquests dies estic bastant enconstipada. Necesito descansito i sopeta calenta ;) Però el diumenge, uaaa, arrassaré!! jaja, nono, me arrasaran mejor dicho, com a mínim la finlandesa, que está en el club que organitza el Jukkola aquest any!!! El JUKKOLA!!!!

petunets and kisses for everybody!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aqui jordi lopez al habla!!
mentre tu estiguis corrent per holanda nosaltres ho farem a Tous!! Entre fita i fita ja anire recordant-me de tu jejejeje
Fes fotos si la teva supermegahipercamera et deixa i aixi veurem quin ambientillo hi ha!!
Apa xicoteta, passat-ho be i fins d'aqui a moooolt temps!! ;-)

9:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hola miriam

Som l'ona i el biel i estavem mirant les mininoticies.
A veure si a la cursa trobes algun d'aquests dos elements i els i preguntes si recorden algun espanyol que als mundials juniors de suissa els va dir si voliena anar a la piscina a fer el tonto: Niels-Peter Foppen i Wouter Foppen

Ja diras algo

1:02 PM  
Blogger mir said...

ei nois, he parlat amb el niels-peter ahir :P el dia 12 vaig a una de lliga nacional i el tornare a veure, ja li diré k us conec :P

La cursa va anar genial, els terrenys impressionants, bosc penetrable, catifa de molsa, aiguamolls, i molt molt pla. El dia 12 vaig a les dunes i pinedes, crec que sera terreny molt guapo, diuen que dels millors que tenen aquí!! quan us veniu a fer orientació per terrenys holandesos??

Un petó!!

(mír)

6:11 AM  

Post a Comment

<< Home