Thursday, February 16, 2006

Feelings

Només un parell de coses curioses...

L'altre dia estava sentint parlar a Adriano, un amic italiá: "si, m'he fet l'horari, m'he possat totes les assignatures, tots els treballs en grup, tots els dies que vui sortir de festa, ... peró m'he deixat una cosa, se m'ha oblidat de possar a l'horari les hores de descans i les hores de dormir". Sii, otro como yo!! es la meva frase, me la ha robat! Si si, aquestes coses em pasen sovint, peró akí estem, intentant cambiar cosetes no? pues aixó mateix.

Altre de les coses curioses, la enorme finestra que tenim a la habitació. Si, potser no tenim sol, peró tenim una superfinestra que es tota una paret. Impresionant. Aquest matí no tenia clase fins les 12:30. M'he aixecat a les 10. Ahir vaig fer la colada, so today all the cloths were over the radiadores. Així que aquest matí m'he dedicat a recollirla i doblegarla. He trobat molt útils els llibres totxos que m'han deixat a la universitat, perqué no tinc plantxa, i si apilo 3 totxos sobre les samarretes ben doblegades, voylá!! Un cop fet aixó, un esmorzar. Truita de patata de la que ens va sobrar ahir i una torrada amb tomaquet!! On dius que estem? Holanda? Segur? La veritat, ha estat una passada poder esmorsar mirant per la finestra, veient el super parc que tenim just a devant, l'aigua, els arbres, el verd que ja es comensa a veure... és impresionant, tot un luxe, relaxant, desestresant... I dona gust poder tenir temps d'esmorsar amb tranquilitat, prendre'm un temps, ... abans d'anar a les clases. Feia molt de temps que no m'ho podia permetre, i dona molta vida.

c u!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home