Friday, November 11, 2005

Letter of acceptance: Yeah!





"We have the pleasure to announce that you have been accepted to study at Windesheim, university of professional education, department Computer Science, during the spring semester."

Siiii!!!! Per fi m'han enviat the leter of acceptance. Fins ara m'estava contenint a l'hora de pensar que faria quan estigués allà, com em prepararia les coses, ... estava evitant el tema per no fer-me il·lusions. Esperava que tot anés bé però no volia ni pensar que podria passar si m'haguessin dit que no. Però ara... ara ja puc deixar lliure la meva imaginació i els meus somnis, als quals estava vigilant d'aprop. Podré pensar que fico a la maleta i que no, ... Un noiet eixerit que conec diu que "La sencillez consiste en hacer un viaje por la vida solo con el equipaje necesario" però... com saber què és necessàri i què no? Com saber que em farà falta a 3 mesos lluny? que complicat ;)
El que tinc clar és que necessito una càmera de fotos i un mp3 (sense música no podria viure). I la càmera... no em perdonaria mai oblidar els momens viscuts allà, i com que tinc molt mala memòria...

It's time to get ready perquè això comença inevitablement!! com m'han dit avui:

Ja no hi ha marxa enrere! Comon' yeah!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home